לא מעט טרדנים מצטרפים בחלוף השנים אל ארון הבגדים שלנו, אלו יכולים להיות נעליים צבעוניות ומלאות עיצוב וסטייל או שאלו יכולות להיות גרביים אשר מצליחים להפוך כל חולצה או מכנס לאמירה אופנתית מכובדת. אך ארונות של רובנו ובפרט של נשים יכללו במרבית מהמקרים את אותם פריטי לבוש, וכאשר מדובר בפריטי לבוש מחמיאים ומרעננים אי אפשר להתעלם משמלות טרנדיות שכל בעלת ארון תבקש לעצמה לא משנה באיזו עונה שולטת במזג האוויר. שמלות אלו יתאימו ללבוש יומיומי, ללבוש מעט יותר יוקרתי ובחלק לא קטן מהמקרים לאירועים משמחים וחשובים ויוכלו לשלב גם מגוון רחב של אביזרים החל מעגילים ועד לנעליים מתאימות.

שמלות טרנדיות לסוף הקיץ

כמו כל עונה גם עונות המעבר דורשות התאמה גם בבגדים, על כן שמלות טרנדיות ואקטואליות למזג האוויר המבלבל יתקבלו בברכה. הראשונה שבהן היא שמלת צווארון דפוס, המגיעה בצבע שחור בריק/שחור אמרילד יחד עם ציורי פרחים ססגוניים ושרוולים ארוכים המתאימים גם לימים בעלי משב רוח קריר. השמלה המעולה הזו מוצעת בחנות ובאתר של רשת גולדברי, בעלות שנעה בין 300 עד 290 שקלים. שמלה לא פחות מומלצת ומתאימה לחודשי המעבר, היא שמלת "מיני כיווצים" בצבע לבן תחרה, המגיעה עם שרוולים ארוכים ושמלה קצת מעל הברך. השמלה המעולה הזו מבית רנואר עשויה מבד פוליאסטר, יכולה להשתלב עם מגפיים בצורה מצוינת והעלות שלה נעה בין 180 עד 200 שקלים באתר או בחנות.

שמלות קיציות ומה שביניהן

מבין שמלות הערב והשמלות הססגוניות, תפסה אותנו שמלה אחת המעוצבת במראה ה"זרוק", בה נמצא עיטור יפיפייה של פרח צבעוני על כל בית החזה, יחד עם כיסים בצידי המותניים וצבע שחור שולט עם שרוולים ארוכים. את השמלה המעולה הזו אפשר למצוא באתר "ספייד דייל" ואתרים נוספים, כשהעלות נעה בין 120 עד 190 שקלים ובמנעד גדול של מידות. שמלה שתוכל להתאים גם לימי הקיץ היא השלמה הבוהמית, המגיעה בצעי תכלת, צהוב, לבן וירוק ועשויה מבד כותנה ושילוב של פוליאסטר. את השמלה הזו ניתן למצוא במספר לא מבוטל לש מידות בעלות שבין 170 עד 225 שקלים.