עולם הרפואה העניק בשנים האחרונות מספר עצום של חידושים שונים, אשר נוגעים בצורה כזו או אחרת לא רק בניתוחים מצילים חיים אלא גם ביכולת להתגבר על מגבלות שונות כמו לקויות ראייה. לקות זו המתקיימת בכל שכבות הגיל החל מגילאי ינקות ועד לאנשים מבוגרים, כאשר היא דורשת לא פעם פתרונות שונים אשר יוכלו לעזור לאלו הסובלים ממנה לראות בצורה נקייה וברורה. על כן עדשות המגע כיום נחשבות לפתרון הכי איכותי ושמיש, גם בעבור אלו הזקוקים לעדשות עם צילינדר וגם עבור הדורשים עדשות מולטיפוקל. על כן מומלץ  להכיר אילו עדשות מגע מומלצות יוכלו להחזיר לנו ראייה חלקה ונקייה, אשר תוכל גם להתאים לאופי הפעילות שלנו.

עדשות מגע חודשיות מומלצות

מבין הדגמים הראשונים של עדשות המגע שיוצרו, היו אלו עדשות המגע החודשיות אשר עדיין משמשות בצורה יעילה אנשים הסובלים מלקויות ראייה שונות. הדגם הראשון הוא Clariti Elite מבית COPER VISION המציע מנגנון יעיל במיוחד לשימוש ארוך, עם נוחות הרכבה וכ56% של מים המרכיבים את העדשה. עלות של חפיסה בת כ6 יחידות, תעלה בין 110 עד 125 שקלים. דגם לא פחות מעולה המיוצר על ידי חברת "בוש אנד לאמבס" עונה לשם ULTRA, דרכו נוכל עדשה יעילה לאורך כ16 שעות עם מנגנון אשר אמור למנוע התייבשות של העין. עלות של חפיסה זו נעה בין 250 עד 290 שקלים.

עדשות מגע יומיות מומלצות

כאשר מדובר בעדשות מגע מומלצות אי אפשר שלא להתייחס אל עדשות המגע היומיות אשר מצליחות להיות יעילות גם בעבור שימוש אינטנסיבי מול מסך וגם בעבור שהייה מרובה בחוץ. הדגם הראשון עליו נרצה להמליץ עונה לשם One Day Acuvue Moist מבית "ג'ונסון אנד ג'ונסון", המציע גם קרינה מפני קרני UV ועבירות חמצן די גבוה. חפיסה בת כשלושים יחידות נעה כיום בעלות שבין 105 עד 90 שקלים, כאשר ניתן לרכוש חפיסות שנתיות ולחסוך בעלות. דגם לא פחות מומלץ הוא Dailies Total 1 מבית ALCON המציע עדשות מגע מורכבות סיליקון היידרוג'ל, המאפשרות שימוש נוח ויעיל לאורך כל היום כאשר עלות חפיסה בת כשלושים יחידות נעה בין 115 עד 130 שקלים.