אחד ממשחקי המזל הפופולריים בישראל ובמתכונות שונות גם בעולם, הוא משחק המזל ווינר אשר מעניק לחובבי הספורט את היכולת לנחש תוצאות ועוד מגוון של נתונים סטטיסטים בצורה קלה, כיפית ורווחית. המשחק המעניק אפשרויות ניחוש רבות, לא רק דרך תוצאות סטטיסטיות שונות אלא גם דרך מגוון רחב של ענפי ספורט שונים מכל העולם. כך למשל ניתן לנחש מגוון משחקי ספורט בינלאומיים, בין אם מדובר בכדורסל בליגות שונות ובין אם מדובר בתחרויות כדורגל בין יבשתיות ועוד. ולקראת הטורנירים גדולים ומכריעים בספורט בקיץ הקרוב ובחורף הקרוב, מומלץ להכיר את הזוכים השונים ואת הפרסים שלא פעם מפתיעים גם את חובבי הספורט המושבעים.

זוכי ווינר בולטים בשנה האחרונה

כמו שציינו מעל ניחושי הווינר מתפרסים על פני מגוון של נתונים, החל מכמות הקרנות, כמות הבעיטות, הכרטיסים שישלפו לכל קבוצה ועד לסל הראשון. כל אלו מאפשרים גם לא מעט הפתעות שונות עבור חובבי הספורט, שחלק לא קטן מהם הצליח לנחש נכונה את משחק רבע הגמר הראשון שנערך בין ריאל מדריד לצ'לסי במסגרת רבע גמר ליגת האלופות. אמנם המשחק השני התהפך לטובת "הבלאנקוס" ויחסי ההימור אף העידו על היתרון של הקבוצה מריאל, אך המשחק הראשון היה מפתיע לא רק עבור אוהדי ריאל. משחק אחר שהיה הפתעה עבור לא מעט אוהדי כדורגל בישראל הוא המשחק שבין הפועל ירושלים למכבי נתניה בסיבוב התשעי, למרות שהתחיל עם שער יתרון לצהובים מהשרון הצליחה הפועל ירושלים להפוך את התוצאה ולקבוע 2-1 שנחשב לדי הפתעה וגרף זכויות נאות.

זכיות ווינר נוספות

עם זאת גם הכדורסל הישראלי עבור לא מעט שינויים בשנים האחרונות, והרי שלא מדובר רק בזכייה של הפועל חולון אלא גם ברצף הניצחונות ועונה סדירה יציבה. אך במחזור החמישי הצליחו לנחש את הניצחון של הפועל חולון על מכבי תל אביב, בהפרש של שישה נקודות בלבד חלק די קטן של מנחשים. אמנם העונה הסדירה נסתיימה עם אליפות, אך את היכולת המקרטעת של מכבי תל אביב הצליחו מנחשי הווינר להרגיש גם בניצחונות הדחוקים לאורך כל העונה.