עיצוב הבית יכול להיות משימה לא פשוטה בכלל ובמיוחד כאשר אנו עוסקים בחדרי ילדים ולאו דווקא בסלון, ראשית כי חדרים ילדים לעיתים הופכים לדבר דינמי, בין אם מדובר בחדר גדול ובין אם מדובר בחדר קטן.
כך שלעיתים מספיקה סדרת טלוויזיה אחת שהבן או הבת אוהבים וכל חדר השינה יכול להשתנות, אותו הדבר בנוגע לגיל הילדים שככל שהוא משתנה כך הטעם האישי שלהם גדל ומבקש להיות חלק מעיצוב החדר שלהם. אבל ישנה תקופה אחת שאפשר לעצב את חדר הילדים דווקא בפשטות והתקופה הזו היא לא אחרת מאשר החורף, זה שמביא איתו קור ולא מעט זמן בבית. אז לפני שאתם מחליפים את הצבע או מורידים את הטפטים, הנה מדריך שיוכל לעזור לכם לבחור טפטים לחדרי ילדים לחורף הקרוב.

גוונים חמים ולא רק

הגוונים החמים מככבים בעיקר בחודשי הקיץ אך גם מוצאים עצמם רלוונטיים עבור לא מעט מקומות, בהם מקומות שהשמש אינה זורחת כל כך. גוונים אלו יכולים להגיע החל מכתום, אדום, חום ואפילו סגול אבל יחד איתם תוכלו ל"הוציא" מלא מעט צבעים את הגוון ה"חם" שלהם. כך למשל תוכלו להדביק טפטים בצבע ורוד וכתום או לחילופין להניח טפטים עם צורות שבלונה שונות ומרגיעות בצבעים כאלו. בחירת צבעים מרגיעים ובמיוחד תחת גוונים חמים לימי החורף הקרים, יכולה להיות מעולה דווקא לילדים בגילאים קטנים יותר.
עם זאת תוכלו למצוא מגוון של מדבקות בצבעים אלו, שיוכלו להיות רלוונטיים גם למתבגרים והמתבגרות.

זה לא רק צבע, אמא.

הטפטים בשנים האחרונות עברו מהפכה של ממש ואם בשנות השמונים והשבעים היינו רגילים לטפטים מסוכנים, שעלולים להדליק שרפה בכל הבית או עם שבלונות מוגבלות מאוד, כיום המצב השתנה כמעט לחלוטין. הטפטים של היום לא רק שבחלקם יש חומרים מעכבי בערה אלא גם יכולים להתנקות בקלות
ויחד עם הניקיון המהיר, תוכלו למצוא כיום מגוון רחב של טפטים בדמויות שונות, נופים שונים ומגוון רחב של דימוים שכל ילד או ילדה בכל גיל ירצו. לכן לפני שאתם בוחרים טפט חדש לחדר הילדים שלכם, זכרו כי האפשרויות רבות וכך גם יכולת התחזוקה הנוחה שמתאפשרת כיום.