בתקופה האחרונה התחלתי לסבול מבעיה רפואית מאד קשה, לא נעים לספר, אבל אני משתף כאן את הפרטים על מנת למנוע סבל מאחיי בני האדם באשר הם. זה התחיל בערך בינואר, ומתגבר כל הזמן, מין פריחה מאד חזקה שמופיעה בתדירות גוברת והולכת בכל מיני מקומות מוזרים. אני לא היפוכונדר, אבל יש גבול לכל דבר והתחלתי בחיפוש רופא בעתים קשים אלה של הקורונה.

מי רוצה לחזור לפקקי התנועה?

בטח שמעתם איך זה הולך בימינו, המושג הוא "טלמדיסין" – יעני רפואה מרחוק. כמה רחוק ? מתברר שבעצם די קרוב. הרופא הסימפטי בקופת החולים דיבר איתי מספר דקות ועלה מיד על הבעיה – הפריחה צצה כל פעם שאני שומע את המושג "לחזור למצב שלפני הקורונה". זה המשפט שגורם את הפריחה הכי חזקה, אבל גם המושגים "אסטרטגיית יציאה" ו "התנעת הכלכלה מחדש" מעוררים פריחות קלות וגירודים שונים.

בשיא הרצינות, מישהו רוצה "לחזור למצב שלפני הקורונה" ? מה היה לנו "לפני הקורונה" ? היה יחס מחפיר בין אנשים, היו פקקי תנועה, זיהום אוויר אבל בעיקר מירוץ אין סופי אחרי כל מיני דברים שעכשיו, תודה רבה לקורונה, מתברר שאין בהם צורך קיומי. האם חיוני שיש 30 סוגי יוגורט בסופרמרקט ? מתברר שכנראה זה לא ממש קריטי. האם חייבים לנסוע לאנטליה לבטן/גב במטוס דחוס ? כנ"ל. אז מה כן צריך ? יחסים טובים עם המשפחה שלך זה התחלה יפה. אחרי זה יחסים טובים עם השכנים, יחסים טובים ברמת מדינה זה כנראה עדיין גדול עלינו.

זה ההסבר, והוא מגיע באדיבות שליח בדמות וירוס הקורונה מטעם הטבע/כדור הארץ. סה"כ שליח לא כל כך מפחיד, הוא גורם לכולם לשבת רגע בנחת ומאפשר לחשב מסלול מחדש. כולם ראו בטח פעם סרטים על המאפיה, גם שם השליח הראשון שבא לגבות את החוב הוא חביב, זוכרים איך נראה השליח השני ? והשלישי ? אנחנו בחוב ענק לטבע והשליחים מטעמו יהיו סימפטיים בדיוק כמו הגובים של המאפיה, שלא תגידו שלא אמרו לכם.

אז זה הפתרון שלי לבעיה הרפואית הקשה שחוויתי, יחסים טובים עם הסובבים. קצת מוזר בהתחלה, אבל יש מומחים לנושא וכולם מוזמנים להצטרף. בהצלחה לכולם !